måndag 23 februari 2009

Oscarsgalan 2009
hej
Nu har skolan börjat igen och jag är inte speciellt motiverad. All stress och panik innan lovet släppte precis lagom tills vi började igen, en veckas lov är alldeles för lite! Minst tio dagar hade vi behövt. Ack ack, det kommer säkert bli bra men jag är så fruktansvärt trött på det nu! Studenten börjar närma sig - 102 dagar kvar sen smäller det!

Något att se fram emot är faktiskt kommande helg, för på torsdag redan är det 100-dagarsfest för Borgarskolan som hyrt ett ställe på Lilla to
rg, blir säkert kul, alla kommer ju vara så laddade! Nu vill vi ha soool, vår, påsklov, Prag, bal, student och SOMMAR tack!

På fredag är jag ledig för en gångs skull, får se vad vi ska hitta på då. Lördag blir det jobb, sen fest för två från jobb och så jobbar jag på söndag igen, ska nog kunna bli en bra helg! =)

Inatt var det ju Oscarsgalan som jag förövrigt inte såg, men jag hörde och såg nu på youtube att Heath fick sitt pris som var ganska väntat. Hans syster höll ett fint tacktal som gjorde mig rörd, hans lilla dotter ska få ta över priset när hon fyller 18, det är så fint men så sorgligt..



http://www.youtube.com/watch?v=bH8ZIMw-wN8

Inga kommentarer: