torsdag 12 februari 2009

I'm done

Nu är klockan vansinnigt mycket för att vara e
n dag mitt i veckan, ack ack. För att göra en lång historia kort så kom jag hem från John runt sju, suckade över mitt bombnedslag till rum, tog bilen och körde till Bladins för att sola! Så skönt så, orkar inte vara blekfis längre! Allt med vintern är så dystert nu så tänkte att en solning eller två skulle pigga upp. Visst gjorde den det! När jag körde hem var jag fruktansvärt hungrig eftersom jag inte ätit något sen elva idag, så jag slog en pling till Josse som jobbade så hon fixade ihop en god hamburgare till mig som jag tio minuter senare hämtade. Kom hem tio, åt den. Klockan blev elva.

Mitt rum var fortfarande panikartat stökigt! haha, men nu har jag tagit mig genom rummet samt en färdig packning under kvällen
s och nattens gång. Och att klockan närmar sig fyra gör inte så mycket för nu har all min stress släppt, och ni anar inte hur underbart det känns. Sista provet idag, skoldagen imorgon (eller idag) är jättesoft, slutar efter svenskan eftersom jag måste hinna med ett tåg till Köpenhamn och sen vidare mot Herning där Emelie väntar ! <3 Så det gynnar mig kanske istället att vara uppe nu så att jag blir lagom trött till tågresan så jag kan sova mig genom 3,5 timme till Herning! som för övrigt har -10 grader. ILLA!



Mi
na snowboots är faktiskt nerpackade, och det blir varken min fina vårkappa eller skinnjackan!

Jag och Dennis har dessutom bäddat rent med nya fina påslakan som mamsi köpt till mig, mest jag som bäddar - Dennis bäddar upp =(.



Inga kommentarer: