tisdag 10 februari 2009

With love from Mexico!
hej
God kväll =). Dagen var lång och hyffsat seg eftersom både Malin och Sarah inte behagade sig gå till skolan, alla är sjuka hit och dit nu! Så himla tråkigt nu under vinterperioden, så de gjorde rätt i att stanna hemma. När jag äntligen fick komma hem efter en lång dag hade min giriga huvudvärk blivit värre och det kändes omöjligt att börja plugga till provet då. Så jag åt min scones som jag köpt med mig hem, drack två koppar grönt te som för övrigt blivit en vana och favorit!, samtidigt som jag såg två avsnitt av Satc säsong 3 - alldeles för längesen.

När klockan dessvärre slog fem var jag tvungen att göra något åt "pluggandet" och satte mig ner i soffan, dels för att inte använda datorn och dels för att där helt enkelt är mysigare! Så nu har jag pluggat sen dess med få avbrott, nu har jag det sista avbrottet och ska om fyra minuter påbörja en timmes plugg till sen får det vara nog! Hur organiserade behöver vi egentligen bli?! trodde att organisation&ledarskap skulle vara mycket roligare men ack.. får hoppas att provet går bra imorgon! Efter provet har jag i princip lov, för på torsdag händer det inte mycket i skolan och sen på eftermiddagen bär det av mot Herning - !!!!! ska bli så jävla underbart och skönt att få mysa med syster nästan en hel vecka <3.
hej
Lyssna men framförallt titta på denna begåvade, mexianska och väldigt attraktiva killen, den låten är nu ännu bättre än den var förut. Är helt tagen av hela hans blandade uttryck - håret, ansiktet och rösten - well done God! Sjunger dessutom två av mina favoritlåtar =).
hej
Somewhere over the rainbow

och Hallelujah
http://www.youtube.com/watch?v=erjF2uxYcbo&feature=related

1 kommentar:

Emelie Marta Sjölin sa...

Åh, herre gud vilken kille. Tack för att du förde in honom i mitt liv, thank god! Älskar honom